OFF-ROAD OPREMA

Pogoji poslovanja Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletnih nakupov v MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletnimi nakupi v MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. (v nadaljevanju »trgovina«) upravlja podjetje MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v sistem, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene
g) način plačila in dostave,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine sprotno ažurira in spreminja. Cene so prodajne cene ponudnika, ki veljajo za nakup preko spleta, kot tudi v trgovini MotoBF.

 

Artikli v posebni ponudbi

Za artikle v posebni ponudbi velja akcijska cena do razprodaje zalog.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča plačilo z gotovino ob prevzemu (velja Spletna cena), ali z nakazilom na račun upravitelja MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. – po ponudbi/predračunu, če kupec zahteva ta način plačila.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.
Ponudnik omogoča tudi plačilo s kreditno oz. debetno kartico ali preko PayPal računa. Nobena informacija o karticah se ne shranjuje na strežnike, zakupljene iz strani MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. Vse transakcije se opravijo neposredno preko kodirane povezave do aplikacije PayPal.

 

Cene

Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do razprodaje zalog. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

Izbiranje in naročanje izdelkov v spletni trgovini MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. je udobno in nadvse preprosto. Tukaj vam bomo v nekaj korakih pojasnili celoten postopek.
Pred začetkom naročanja se je potrebno registrirati.
a) ko želite poljuben izdelek dodati v košarico, preprosto kliknite na gumb “Dodaj v košarico”, ki se nahaja na desni strani. Odprlo se bo okno, kjer lahko izberete med nadaljevanjem nakupovanja ali oddajo naročila.
b) vsebino košarice lahko kadarkoli uredite na strani “Košarica”. Tam lahko posamezne izdelke tudi brišete iz košarice oz. spreminjate število naročenih kosov.
c) ob koncu nakupa kliknite “Naročilo” in odprla se bo stran “Blagajna”.

 

Izdaja računa

Ponudnik po dostavi naročenega blaga, kupcu izda račun. V primeru osebnega prevzema v trgovini, prejme kupec natisnjen račun ob prevzemu blaga.
Ponudnik mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

 

Vračilo izdelkov – odstop od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@motobf.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Blago se mora vrniti z računom, nepoškodovano, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil vršimo na TRR kupca ali po poštni nakaznici.

 

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Za artikle, ki so na zalogi je ta rok 1 do 4 delovne dni.
Poštnina je brezplačna za naročila nad vključno 70,00 Eur.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije. Stroški pošiljke se zaračunajo v skladu s cenikom Pošte Slovenije, ki je objavljen na spletni strani www.posta.si. Stroški provizije pri plačilu odkupnine znašajo 0,96 Eur za nakupe do 96,00 Eur, od 96,00 Eur do 501,00 Eur znašajo 1% od vrednosti nakupa, nad 501,00 Eur pa znaša strošek 5,01 Eur.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik za nedoločen čas pri registriranih članih shrani: ime in priimek, datum rojstva, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije in arhiv komunikacije s ponudnikom.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

 

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
• jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
• pošiljatelj bo jasno razviden,
• različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
• jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
• željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni brez predhodnega opozorila.

 

Odgovornost podjetja za stvarne napake

Reklamacijo zaradi stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ne glede na to ali ima garancijo ali ne.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri ponudniku in to v roku dveh mesecev od odkritja stvarne napake oziroma v roku dveh let, odkar je bilo blago prevzeto.
Po lastni izbiri lahko potrošnik zahteva: odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga, ali vračilo plačanega zneska.
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora ponudnik čimprej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi zahtevku potrošnika. Če pa o napaki obstaja spor, mora ponudnik v 8 dneh podati pisni odgovor.

 

Pritožbe in spori

Vse morebitne spore, ki bi nastali med kupcem in podjetjem MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p., bosta stranki poskušali reševati sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je za reševanje sporov pristojno Okrožno sodišče v Kamniku.
Skladno z zakonom podjetje MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Podjetje MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. Platforma je potrošnikom na voljo na naslednji povezavi: spletno reševanje sporov. Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Varovanje osebnih podatkov

MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. se zavezuje, da bo varoval zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine www.motobf.si. Zbrane osebne podatke se uporablja izključno za opravljanje storitev, ki jih ponujamo. Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. spoštuje zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine, zato bomo storili vse potrebno za zaščito le teh pred kakršnimikoli kršitvami in zlorabami.
Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p., zbrane osebne podatke trajno varuje skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS, št. 94/07) (ZVOP-1), Zakonom o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 109/12, 110/13, 40/14 – ZIN-B, 54/14 – odl. US, 81/15 in 40/17) in Splošno uredbo o varstvu podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR).

 

Uporaba osebnih podatkov

Za potrebe opravljanja storitev zbiramo, vodimo, obdelujemo in shranjujemo uporabnikove podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in naslove za dostavo
  • naziv pravne osebe (če je uporabnik pravna oseba)
  • davčno številko (če je uporabnik pravna oseba)
  • naslov elektronske pošte (uporabniško ime)
  • geslo v šifrirani obliki
  • kontaktno telefonsko številko
  • državo bivanja
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno vnese v obrazce v spletni trgovini
  • druge podatke, ki jih uporabnik prostovoljno doda naknadno v svojem profilu

Za pravilnost, popolnost in ažurnost podatkov, ki jih vnesejo uporabniki, podjetje ne odgovarja.
Podatkov ponudnik ne posreduje tretjim osebam. Ponudnik osebne podatke zbira z izrecno privolitvijo oz. soglasjem posameznikov. Soglasja hrani skupaj z njihovo vsebino in vsebino obrazca, s katerim so bila dobljena. Zbirke osebnih podatkov ponudnik hrani na območju Republike Slovenije ter jih ne iznaša v druge države.

 

Izvajanje politike zasebnosti

Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. ima, skladno z Zakonom o varovanju osebnih podatkov, varovanje osebnih podatkov urejeno s Pravilnikom o varovanju osebnih podatkov. Vse pri podjetju redno ali honorarno zaposlene osebe, ki imajo dostop do osebnih in drugih podatkov uporabnikov, so seznanjene z določili Pravilnika o varovanju osebnih podatkov in z dolžnostjo varovanja osebnih in drugih podatkov in so dolžne upoštevati ta določila o varovanju zaupnosti osebnih podatkov in zasebnosti uporabnikov spletne trgovine. Dolžnost varovanja osebnih in drugih podatkov velja časovno neomejeno, tudi po prenehanju razmerja s podjetjem.
Registrirani uporabniki lahko kadarkoli prenehajo uporabljati spletno trgovino in lahko prekličejo svojo registracijo. To storijo tako, da s pisno izjavo ali preko elektronske pošte na naslov info@motobf.si sporočijo preklic registracije. Podjetje bo zaupnost osebnih podatkov in zasebnost uporabnikov spletne trgovine v okviru te politike zasebnosti varovalo tudi v primeru preklica registracije.

 

Varstvo otrok

Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. ne bo sprejemala naročil od nekoga, za katerega ve, ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecno dovoljenje staršev ali skrbnikov.
Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli otrokovih osebnih podatkov. Prav tako ne bo izdajala podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Ponudnik ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

 

Pravica do obveščanja in izbrisa

Vsak uporabnik ima pravico in možnost dostopa in urejanja informacij svojih osebnih podatkih, ki jih je vnesel ob registraciji ali skozi sistem prijave na e-novice (e-pošta), s katerimi razpolagamo, kot tudi pravico in možnost do izbrisa le teh.
Obvestila o stanju naročila: Pridržujemo si pravico, da uporabnika preko elektronske pošte ali na telefonsko številko, ki jo je vpisal v postopku naročila / registracije, preko sms sporočila obvestimo o statusu naročila (sprejetje naročila, odprema, priprava na osebni dvig).
Obvestila: Po prijavi na obvestila bo vaš elektronski naslov z vašim dovoljenjem uporabljen v promocijske namene, dokler se iz obveščanja ne odjavite. Na prejemanje obvestil ste prijavljeni le, če je ob naročilu obkljukano posebno polje, ki vam omogoča prijavo na obvestila ali pa ste to storili skozi neposreden obrazec prijave na e-obveščanje na naši spletni strani.
Od prejemanja e-obvestil se lahko kadarkoli odjavite na elektronskem naslovu info@motobf.si s pripisom (“odjava od prejemanja e-novic”) ali s klikom na povezavi “Odjava od prejemanja e-novic” v nogi naših promocijskih e-obvestil.

 

Pravice uporabnika spletnega mesta www.motobf.si:

  • Pravica do pozabe – v kolikor posameznik več ne želi, da se njegovi osebni podatki, hranijo in obdelujejo lahko od kadarkoli zahteva, da se njegovi podatki zbrišejo (ob pogoju, da ni zakonitih razlogov za njihovo nadaljnjo hrambo).
  • Pravica do vpogleda in spreminjanja osebnih podatkov (obvezna polja ostajajo: ime, priimek, naslov za dostavo)
  • Pravica do prilagoditve in delovanje beleženja spletnih piškotkov
  • Pravica vedeti, kako dolgo se hranijo osebni podatki.
  • Pravica zahtevati popravek, izbris ali vložiti pritožbo.
  • Pravica do prenosljivosti – posameznik lahko zahteva vse osebne podatke v zvezi z njim, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, ki jih hrani trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p..
  • Pravica do pravnega sredstva in sankcij – posameznik ima pravico vložiti pritožbo pri nadzornem organu, pravico do pravnih sredstev zoper odločitev nadzornega organa ali v primeru neukrepanja nadzornega organa, pravico do odškodnine in odgovornosti.
  • Pravica ne biti podvržen ukrepom, ki izhajajo zgolj iz profiliranja, analize ali predvidevanj z uporabo avtomatiziranih sredstev obdelave.
  • Pravica do umika soglasja – posameznik ima pravico do umika soglasja za nadaljnjo obdelavo osebnih podatkov, posebej v primeru neposrednega trženja
 

Postopek uveljavljanja pravic

Seznanjen sem, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovim na elektronski naslov info@motobf.si.
Seznanjen sem, da se zaradi pristnosti identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od mene zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da me ne more zanesljivo identificirati.
Seznanjen sem, da mora trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. na mojo zahtevo, s katero uveljavljam svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.
Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. osebne podatke posameznika hrani do preklica soglasja za hranjenje in obdelavo podatkov posameznika. Uporabnik lahko zahteva, da trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. njegove osebne podatke nemudoma in trajno v celoti izbriše. Izbris profila in vseh z njim povezanih osebnih podatkov lahko uporabnik opravi tudi sam preko svoje profilne strani na spletnem mestu www.motobf.si. Uporabnik lahko prekliče tudi soglasje za prejemanje elektronskih sporočil. To lahko stori sam preko odjavne povezave v nogi kateregakoli našega e-promocijskega obvestila, ali s pripisom “odjava od prejemanja e-novic” na elektronski naslov info@motobf.si.

 

Dodatno

Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. je v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, zavezana k varovanju osebnih podatkov uporabnikov spletnega mesta www.motobf.si in ne bo pod nobenim pogojem brez izrecnega dovoljenja uporabnika posredovala osebnih oz. drugih podatkov uporabnika tretji osebi oz. ne bo omogočila tretji osebi vpogleda v osebne oz. druge podatke uporabnika, razen če bi to od njega zahtevale državne oblasti, če je taka obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je tako ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov podjetja.
Vsi osebni in drugi podatki, ki jih bo uporabnik posredoval ob prijavi v spletno trgovino, kot tudi ob naročilu nakupa izdelkov, vključno z vsebino naročil, bodo varovani v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. teh podatkov ne bo uporabila v namen, ki bi kakorkoli škodoval uporabniku ali drugi vpleteni osebi, podatkov uporabnikov pa ne bo uporabila za pošiljanje promocijske elektronske pošte ali drugega nezaželenega promocijskega materiala, razen v primeru, če je uporabnik sam izbral e-poštni komunikacijski kanal za prejemanje obvestil o novostih, novitetah in akcijskih ponudbah. Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Trgovina MotoBF – Aljaž Kropivnik s.p. bo osebne podatke uporabnikov vodilo v zbirki osebnih podatkov samo toliko časa, kot je nujno potrebno, da se doseže namen, za katerega se osebni podatki zbirajo in vodijo.
Dostavni službi bo podjetje zaupalo le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov (podatki o prejemniku in naslov za dostavo). Prek elektronske pošte bo podjetje stopilo v stik z uporabnikom, če bo to potrebno za izvedbo nakupa v spletni trgovini, prek kontaktne telefonske številke pa le, če bo v postopku registracije oz. nakupa v spletni trgovini prišlo do težav.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!