Dostava in plačila 

Način in strošek dostave ter obdelava naročila

Dostava naročila traja od 2 do 7 delovnih dni po prejemu plačila. Strošek standardne dostave paketa je 2,5€ do 8€ odvisno od velikosti in teže paketa.

V kolikor je artikel na zalogi naročilo odpremimo še isti dan, stranki pošljemo obvestilo o odpremi, Pošta Slovenije večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po obvestilu o odpremi.

V primeru, da vas v času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo kurirska služba pustila/poslala sporočilo z navodili, kje lahko paket prevzamete oziroma koga lahko kontaktirate za ponovno dostavo.

Po uspešno oddanem naročilu boste prejeli povratno elektronsko pošto, da je vaše naročilo sprejeto, v njem bo številka naročila, seznam artiklov, ki ste jih naročili in končna cena paketa. (Preverite tudi pod promocije in vsiljeno pošto.)

 

Strošek dostave

Strošek dostave je odvisen od zneska naročenih izdelkov.

Za naročila do 99,99 € je dostava 2,5 do 8€

Za naročila nad 100€ je dostava brezplačna.

Naročene artikle dostavljamo na območju Republike Slovenije.

Dostavna služba artikle dostavlja znotraj njihovega delovnega čas, lahko se odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov (podjetje, pisarna,..). . Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavljavec izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.

 

Dobavni roki

O morebitnih daljših dobavnih rokih oz. nedobavljivih artiklih vas bomo preko e-pošte sproti obveščali. V primeru, da vam daljši dobavni rok ne ustreza, nam lahko to sporočite in artikel bomo odstranili iz naročila ali zamenjali z drugim.

Zaradi različnih dobavljivosti artiklov je naročilo lahko razdeljeno na več pošiljk. Artikle lahko  odpremimo delno ali vse hkrati. V primeru, če želite, katero od teh možnosti, jo dodajte med opombe naročila, katere najdete pod rubriko “Dodatna navodila” na zaključni strani nakupa – Blagajna

V kolikor se odločite za delno dostavo, vam bomo artikle, ki so na zalogi, poslali takoj, ostale pa, ko bodo na voljo. Pri delni dostavi vam bomo strošek dostave zaračunali za vsako posamezno pošiljko.

Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke vam bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot.

Za vse dodatne informacije nas pokličite na +386 030 673 399 ali pošljite sporočilo na vipmotobf@outlook.com

 

Poškodovane pošiljke

Pošta Slovenije. Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je artikel ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije.  To storite tako, da pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto, takoj, ko opazite poškodbo ali izropano pošiljko najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

 

Način plačila

Na voljo so vam naslednji načini plačila:

  • Plačilo ob povzetju
  • Plačilo s plačilno kartico na spletu
  • Plačilo preko PayPal

 

Ne glede na izbran način plačila artiklov boste račun za nakup artiklov prejeli na vaš e-naslov, takoj po dostavi paketa oziroma v fizični obliki takoj po prevzemu paketa.

Prodajalec si pridržuje pravico, da ob večjem naročilu zahteva plačilo po predračunu ali s plačilno kartico preko spleta.